افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام .

افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام

تاريخچه اينستاگرام

تاريخچه اينستاگرام : در ماه مارس سال 2010 در سان فرانسيسكو كوين سيتروم و ميشل برزيل بر روي اچ تي ام ال 4 كار مي كردند تا اينكه ايده اي به ذهنشان رسيد . آدمها نيازمند برقراري ارتباط بايكديگر هستند و همين امركار براي شبكه هاي اجتماعي را افزايش مي دهد .

ايده آنها برقراري ارتباط آدمها با عكس بود و نام اين ايده را اينستاگرام گذاشتند اما اتفاق بزرگ زماني رخ داد كه اينستاگرام بوسيله فيسبوك به مبلغ يك ميليارد دلار خريداري شد . ارزش براي سايت ايجاد كرد . در اين شبكه اجتماعي عكسي از زندگي روزمره و ياهر واقعه اي كه دوست دارند عكس مي گيرند و با كساني كه دوست دارند به اشتراك مي گذارند . در همان سال هاي آغازين اين نرم افزار در ليست 25 برنامه برتر پلتفرم آي او اس قرار گرفته است تا اينكه در عرض دو ماه به يك ميليون كاربر رسيد .

درسال 2012 براي اندرويد نيز منتشر شد و در كمنر از يك روز يك ميليون بار دانلود شد و همان هفته هاي اول ارزش سهام اين اپلي كيشن در بورس به ميليون ها دلار رسيد .

كاربرد اينستاگرام :

اين برنامه مي تواند افكت هاي تصويري را در عكسها ايجاد نمايد و جلوه هاي جالبي ايجاد كند  و با كاربران مختلف به اشتراك بگذارد و حتي هرروز مي توانيد عكس هاي بسيار زيادي را كه ديگران به اشتراك گذاشته اند با افكت هاي جالب ببينيد و فالوكنيد و نظر بدهيد و بپسنديد و تمام اين كارها روي موبايل انجام مي شود .

به تازگي افزونه ي مخصوص وردپرس ايجاد شده است كه كاربران مي توانند گالري از عكسهاي خود در اينستاگرام خود در سايت و وبلاگ به راحتي به اشتراك بگذارند .

آپلود عكس : يكي ديگر از قابليت هاي خوب ارسال عكس برروي توييتر ، فيسبوك ، فليكر ، تامبلر ، فوراكلوئر مي توان همزمان ارسال كرد .

جستجو در اينستاگرام :

در اينستاگرام جستجو بر اساس كلمات كليدي يا همان برچسب ها صورت مي گيرد . بايد برچسبي وجود داشته باشد تا شما بتوانيد تصاوير مورد نظر را پيدا نماييد و آن ها را فالو ، لايك و يا كامنت بگذاريد 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۸:۱۰ توسط:لايك ميكر موضوع:

روش هاي افزايش فالور در اينستاگرام چيست ؟

فالوور سريع : يكي از بهترين راه هاي پسنديدن عكس ها مي باشد و هر عكس را كه مي بينيد لايك نماييد . با اين كار افرادي كه تصاويرشان را پسنديديد شما را فالو خواهند كرد .

با تصاوير با مردم ارتباط بگيريد : براي تصاوير ديگران نظر دهيد و روابط را با ديگران تقويت نماييد .

مرتب پست بگذاريد و فعال باشيد . روزانه حداقل 3 پست بگذاريد و براي دريافت لايك و فالو فعال باشيد . اگر فعال نباشيد فالوورهاي خود را از دست خواهيد داد .

زمان مناسب را براي گذاشتن پست هاي خود انتخاب كنيد . زماني كه كسي آنلاين نيست تصاوير را به اشتراك نگذاريد .

: يك روش مناسب براي كسب فالوور زياد كردن است . وقتي شما صفحه وب سايت فردي را فرياد ميزنيد او نيز صفحه وب سايت شما را فرياد مي زند .

حساب كاربري خود را از طريق ايميل و از طريق شماره موبايل تاييد نماييد به قسمت       در قسمت ستينگ وارد شويد و اطلاعات

را كافي و مناسب قرار دهيد .

يك نام ساده و مناسب انتخاب نماييد .

نام كاربري كه در ذهن بماند هر فردي ميخواهد شما را معرفي نمايد خيلي راحت اين كار را انجام مي دهد . عكس مناسب آپلود كنيد .

بيوگرافي حساب خود را كامل نماييد  . بيوگرافي حساب خود را مرتب با تصاوير و مطالب كامل نماييد و اطلاعات جديد به كاربران بدهيد . كاربران بعد از تاييد شدن شماره موبايل خود مي توانيد افرادي كه در مخاطبين شما موجود مي باشند فالو نماييد .

حساب خود را به شبكه هاي اجتماعي ديگر متصل نماييد .

از تگينگ استفاده نماييد افراد ديگري را در عكس تگ كنيد تا ديگران هم شناخته شوند .

از هشتگ مرتبط استفاده كنيد . براي عكس هاي خود از هشتگ مناسب و مرتبط استفاده كنيد تا ديگران راحت تر پست شما را ببينند .

مثلا اگر عكسي از كامپيوتر استفاده نموديد ، كامپيوتر# استفاده نماييد .

در مجموع 2 روش براي افزايش فالور اينستاگرام وجود دارد .

1- روش رايگان

2- روش پولي

براي هزار فالورر در اينستاگرام بايد حداقل دو الي سه هفته زمان بگذاريد . اما با پرداخت مبلغ آن در روش پولي همان لحظه اين مقدار فالوور به شما داده مي شود .

روش اول خريد فالوور در اينستاگرام : سايت ها و پيج هاي فراواني وجود دارند كه با گرفتن مبلغ به شما فالوور مي فروشند .

روش دوم : روش رايگان : وقتي وارد يك پيج مي شويد و در حال چرخيدن هستيد اولين فردي كه برخورد مي كنيد تعداد فالور هاي اون پيج هست و تجديد نشاني مي دهيد كه تاثير بسيار بالايي در جذب مخاطب دارد و براي مطلع شدن از واقعي بودن فالورهاي يك پيج كافي است يكي از پست ها را باز كنيد و تعداد لايك ها را ببينيد و با اين كار مي توانيد تعداد فالوور هاي واقعي را حدس بزنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۶:۳۱ توسط:لايك ميكر موضوع:

چگونه افزايش فالور داشته باشيم ؟

در اينترنت مقاله ها و برنامه تكنيك هاي زيادي وجود دارد كه براي اشخاص و شركت ها كه دنبال پيشرفت اجتماعي هستند هائز اهميت است .

1-كاربر فعال : بايد به صورت مداوم در اينستاگرام روزي حداقل سه مطلب پست بگذاريد تا در ساعت شلوغ بيشتر ديده شود .

2-شبكه هاي اجتماعي را در وبلاگ يا سايت خود قرار دهيم كه بهترين مكان در پايين مقاله مي باشد .

3-در سايت خود يك لوگو از اينستاگرام بگذاريد : در قسمت پر بيننده سايت آيكوني را فالو كنيد را قرار دهيد .

4- صفحه اينستاگرام خود را در ايميل خود قرار دهيد : اين كار مردم را  تشويق به و فالو كردن شما مي كند .

5-در كارت ويزيت خود صفحه اينستاگرام خود را بگذاريد : اين كار باعث بيشتر شدن فالوور هاي شما مي شود .

6- از هشتگ (#) استفاده كنيد . در پست هاي فرد از هشتگ استفاده كنيد . اين كار باعث بيشتر ديده شدن پست ها مي شود .

7- دوستان خود را در عكس ها تگ كنيد . وقتي دوستي را در عكس تگ مي كنيد ، اين عكس به پروفايل آن ها اضافه مي شود و باعث مي شود افراد بيشترب ببينند و دنبال كنندگان افزايش يابند .

8- با مردم در ارتباط باشيد :

اگر دنبال معروف شدن هستيد در شبكه هاي اجتماعي با مردم بايد در ارتباط باشيد و با آن ها وارد بحث و مشورت شويد و موثرترين راه شركت در بحث و گفتگو در صفحه پربازديد است .

9- پروفايل فرد را به روز كنيد . اطلاعات و مشخصات فردي خود را مانند شماره تماس وب سايت و يا ايميل را قرار دهيد .

10- اقرادي را كه نقطه اشتراك با شما دارند فالو كنيد . يكي ديگه از راه هاي افزايش فالوور جستجوي هشتگ هاي مرتبط با خودتان كه نقطه اشتراك با شما دارند مي باشد .

11- در سايت هايتان از عكس هاي با كيفيت استفاده كنيد . به اشتراك گذاري محتويات و پيام خوب دنبال كنندگان و فالوور هاي شما را زياد مي كند .

12- در اتفاقات عمومي حضور پيدا كنيد . يكي ديگه از اين راه ها دقت به مراسم ها و اتفاقات عمومي است كه با انتشار يك مطلب مربوط به رخ داد هاي عمومي ترافيك فالوور هاي خود راافزايش دهيد .

13- ويدئو آپلود كنيد ويدئو هاي 15 ثانيه اي آپلود كنيد .

14- در صفحه خود رقابت ايجاد كنيد . انجام اين كار باعث محبوب شدن برند و افزايش فالور و ترافيك براي سايت مي شود . پس كاربران را دعوت به تشويق به شركت در بحث در رقابت وارد كنيد .

15- صفحه فيسبوك را به اينستاگرام لينك نماييد . در اين روش پيام ها و پست هاي مشابه را بين تمام افراد كه در ارتباط هستيد به اشتراك بگذاريد .

16-از اينستاگرام در بلاگ ها در وقت نظر دهي استفاده نماييد .


برچسب: فالوور، اينستاگرام، افزايش فالوور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۳۶:۲۲ توسط:لايك ميكر موضوع: