افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام .

افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام

افزايش فالوور ايراني

نكات مهم در افزايش فالوور اينستاگرام :

امروزه كاربران زيادي به دنبال روش افزايش فالوور و لايك مي باشد .

1-نوشتن يك بيوگرافي بسيار جالب و زيبا . بيوگرافي را منتشر نماييد كه نشانگر اخلاقيات و روحيات شما باشد و از شكلك هاي متفاوت استفاده نماييد تا جلوه به خود بگيرد . كيفيت و زيبايي بيوگرافي بسيار تاثير گذار در مرحله اول مي باشد چون هر كاربري مي خواهد در ابتدا از شما اطلاعاتي بداند و بعد فالويتان كند .

2- گام هاي اول مهم هستند . عكس پروفايلتان بايد بيانگر شخصيت شما باشد .

3- با ادب پست بگذاريد

4- تنوع يكي از چاشني هاي زندگي است . عكس هاي گوناگون از خود آپلود كنيد و از عكس هاي تكراري در مورد خود و بچه هاي خود خودداري نماييد . اشتراگ گذاري عكسها بيانگر شخصيت شماست .

5- خلاق باشيد . زماني كه عكس و شرح كار خود را مي دهيد بايد خلاق باشيد چون يكي از راه هاي جذب فالوور مي باشد .

6- عكس با كيفيت پست نماييد . كيفيت عكسهايي كه ميگيريد باعث افزايش فالوور هاي شما مي شود يادتان باشد شما داريد با عكسها داستان زندگي خودتان را بازگو مي كنيد .

7- كاري كنيد كه عكسها ديده شوند . استفاده از هشتگ تاثير زيادي در ديده شدن عكسها دارد پس دنبال هشتگ مناسب باشيد .

راهنماي تنظيمات قسمت شبكه هاي اجتماعي :

سرعت عمل داشته باشيد . يكي از كلمات مهم سرعت عمل در پاسخ به كامنت هاي كاربران مخاطبين شماست . اگر نسبت به نظرات و فالوور هاي ديگران بي تفاوت باشيد و يا پاسخ آن ها را ندهيد آنها را دعوت به آنفالو كردن صفحه تان كرده ايد . مشتريان توقع دارند فعال باشيد دارند فعال باشيد و به سرعت پاسخ آن ها را بدهيد . طبق آمار ارزيابي و بررسي شده در شبكه هاي اجتماعي مشتريان دوست دارند كه يك ساعت و كمتر پاسخ آن ها را بدهيد و تعداد محدود يك يا چند روز منتظر مي مانند . كاربران را فعال كنيد كاري كنيد كه مخاطبين شما دوستانتان تشويق به فالو كردن كنند و آنها را تگ كنند شما با پست كردن عكس هاي جذاب و سوال برانگيز پرسيدن سوال از كاربران با يك نظر سنجي با طرح يك سوال زير يك پست انجام دهيد .

صفحه اينستاگرام خود را مرور فرماييد . هرجا كه فكرتان مي رسد صفحه اينستاگرامتان را تبليغ كنيد .

در اينستاگرام كيفيت مهم است نه كميت . استفاده صحيح و درست از اينستاگرام تعدادي افراد به جنبه هاي هنري توجه زيادي ندارند . شايد شما يك عكس به طور شكاري را براي توييتر و فيسبوك استفاده نماييد اما كاربر اينستاگرام به كيفيت اهميت مي دهد . حتي اگر عكس از لحظه اي از روزتان استفاده كرده ايد و جايي كه امروز در آن بوديد با اين عكس ثبت كنيد . اينستاگرام يك آلبوم از بهترين عكسهاي شماست و يك تقويم روزانه نيست . اگر وبلاگ نويسيد و يا سايتي داريد و ابزار اينستاگرام براي كشاندند كاربران به وبلاگ و سايت خود استفاده كنيد . عكس و هر اتفاق تصويري را به صورت كامل منتشر كنيد و سعي كنيد مزه آن را به بازديدكنندگان خود بچشانيد و راه صحيح را انتخاب نماييد .

وب سايت لايك ميكر پيشنهاد ميكند از مقاله چگونه افزايش فالوور داشته باشيم؟ استفاده نماييد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۲:۰۳ توسط:لايك ميكر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :