افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام .

افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام

فالوور

اگر در گذشته عكس ها و حساب كاربري كسي را در اينستاگرام خود مشاهده مي نموديد و الان چند روزي است كه خبري از او نيست و شك داريد او شما را آن فالو يا بلوك كرده باشد همانطور كه مي دانيد اينستاگرام اجازه چك كردن اين مورد را به شما نمي دهد ولي ناراحت نباشيد هنوز هم راهكارهايي وجود دارد .
1- اگر شك داريد كه فردي شما را از اينستاگرام بلاك كرده و در مرحله اول سعي كنيد صفحه اينستاگرام و اكانت او را دراينستاگرام سرچ نماييد . اگر مطمئن شديد كه نام اكانت او را درست وارد كرديد ولي اسم و اكانت او پيدا نشده است احتمالا بلاك شده ايد .
2- سعي كنيد او را فالو نماييد . اگر فردي را قبلا فالو كرده ايد ولي اكنون بايد دوباره او را فالو كنيد احتماا جواب مثبت باشد بله او شما را بلاك كرده است . اگر مي توانيد وارد صفحه او شويد و با كليك گزينه فالو اتفاقي نمي افت و با اينكه فالو را انتخاب مي كنيد عبارت فالويينگ ظاهر مي شود و و قتي دفعه بعد به صفحه او سر مي زنيد ، با گزينه فالو مواجه مي شويد نه فالويينگ پس او شما را بلاك كرده است .
3- در ليست فالويينگ خود به دنبال اسم او بگرديد . اسم او وجود دارد ؟ يا او شما را از يست دنبال كنندگان خود حذف كرده است و يا بلاكتان كرده است .
4- منشن كنيد . اگر فكر مي كنيد شما را بلاك كرده ولي اين بلاك تصادفي و اشتباهي رخ داده به او تلنگري بزنيد زير يكي از عكسها و ارسال نماييد منشن . به اين صورت كه ابتدا يك علامت @ و سپس اسم اكانت او را وارد نماييد .
و اپليكيشن اينستاگرام بطور اتوماتيك ليست افرادي كه منشن مي نماييد بر او خواهد آورد اگر شما را ببيند بلاك كردن شما صرفا يك اشتباه بوده باشد او احتمالا شما را آنبلاك خواهد كرد .
5- اكانت ديگري بسازيد
در برنامه از پايين صفحه گزينه پروفايل و سپس ستينگ و بعد از آن گزينه لوگ اوت را انتخاب نماييد يك حساب كاربري ديگر بسازيد و اگر با اين حساب جديد مي توانيد او را فالو نماييد و با حساب قبليتان نمي توانيد او شما را بلاك كرده است .
6- اگر فكر مي كنيد فردي شما را بلاگ كرده است ، ولي اسم او را به ياد نمي آوريد و يا اسم اكانت او را فراموش كرده ايد از آن فالوگرام استفاده نماييد .
7- كلمه unfallowgram را در گوگل سرچ نماييد وارد سايت شويد گزينه sign in with in instagram را انتخاب نماييد مي توانيد ببينيد چه افرادي شما را آن فالو كردند .

سايت لايك ميكر به شما پيشنهاد ميكند از مقاله روش كار اينستاگرام چگونه است ؟  استفاده نماييد .


برچسب: اينستاگرام، فالو، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۴:۱۳ توسط:لايك ميكر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :