افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام .

افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام

خريد فالور اينستاگرام

اينستا گرام از آن دست شبكه هاي اجتماعي است كه امروزه بسيار مورد توجه در جهان مي باشد . شبكه اينستاگرام بالاي 5 ميليون كاربر در سراسر جهان دارد كه روز به روز به اين كاربران افزوده مي شود .

1-بخش اول : راه اندازي و نصب : در ابتدا نرم افزار اينستاگرام را دانلود نماييد و كاربران ويندوز فون در استور برنامه اينستاگرام را پيدا كرده و نسخه اي كه امكانات كامل تري را داراست ، دانلود كند .

بخش دوم : ايجاد يك حساب كاربري بر روي دكمه ساين آپ ضربه بزنيد و نام كاربري ، گذزواژه ، شماره تلفن و اطلاعات خود را وارد نماييد . آيكون هم شبيه ستاره است .

بخش سوم : دوستان خود را در شبكه هاي اجتماعي پيدا كرده و آنها را فالو كنيد و حتي دوستانتان در فيسبوك و توييتر را نيز پيدا كنيد .

بخش چهارم : ابزار اينستاگرام پيركت   ابزاري است براي به روز رساني . با اين وسيله مي توانيد پستهايتان را براي نمايش گذاشتيد براي همه فالوور ها و يا تعدادي كنترل نماييد .

روي       رفته و افرادي كه قصد به اشتراك گذاري با آنها داريد را انتخاب نماييد .

بخش دوم :

در تب فيد مي توانيد تمام پست هاي ارسال شده به وسيله مخاطبين خود را مشاهده نماييد و آيكون يك خانه است و با دكمه رفرش ، پست هايي كه به تازگي ارسال شده را مي توانيد ببينيد .

تب  پاپيولر  : در اين تب مي توانيد پست هاي ارسال را كه در مخاطبين شما موجود نيستند اما در جامعه كاربران اينستاگرام مورد توجه و اگر گرفته اند و لايك هاي بيشتري گرفته اند ببينيد .

3-تب نيو : هر اتفاقي كه به شما مربوط مي شود يعني هربار مخاطبي پست شما را لايك و يا كامنت بفرستند و يا به جمع فالوور هاي شما بپيوندد در اين تب نمايش داده مي شود و آيكون آن يك كامنت با يك قلب در وسط آن است .

   4- پسند كردن يا لايك و ارسال نظر يا كامنت براي مخاطبينتان كه پست ارسال كردند : براي لايك كردن دكمه با آيكون قلب را فشار دهيد ويا دوبار روي عكس پست شده ضربه بزنيد براي تمام ارسال نظر هر آيكون مربوط در كنار لايك را فشار دهيد .

5- بررسي پروفايل كاربر براي ديدن فهرست كامل از پست هاي ارسالي و همچنين مروري بر فالوور هايتان و همچنين مي توانيد اطلاعات خود را ديزاين نماييد .

ارسال تصوير به اينستاگرام : براي فرستادن عكس دكمه شير را ضربه بزنيد عكاسي كردن و يا عكس هاي موجود در گوشي را انتخاب و ارسال نماييد . اگر لازم باشد عكس موردنظر را گرفته و روي دكمه شير ضربه بزنيد و موردي كه آيكون دوربين دارد ضربه بزنيد . بعد از عكاسي بر روي گزينه نكست ضربه بزنيد .

و يا اگر عكسي از حافظه گوشي ميخواهيد روي آيكون دوربين ضربه بزنيد و عكس مورد نظر را انتخاب نماييد و دكمه نكست را بزنيد .

3- اديت عكس : مي توانيد تصوير موردنظر را بچرخانيد و يك قاب به آن اضافه كنيد و چندين فيلتر روي عكس مورد نظر قرار دهيد .

4- افزودن كاپشن به عكس : در اين قسمت اطلاعات مختصري در مورد عكس و شكل متن اضافه كردن و همچنين سير اطلاعات نظير هشتگ ها براي جستجوي تصوير موردنظر در اطلاعات مكاني جغرافيايي به تصوير اضافه نماييد و همچنين ، پست خود را در فيسبوك و يا توييتر به اشتراك بگذاريد .

سايت لايك ميكر به شما پيشنهاد مي كند از مقاله نكات مهم در افزايش فالوور اينستاگرام چيست ؟ استفاده نماييد .


برچسب: اينستاگرام، افزايش فالوور، لايك، فالوور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۰:۴۳ توسط:لايك ميكر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :