افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام .

افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام

خريد فالور اينستاگرام

يكي از مشكلات رايج به وجود آمده اين روزها براي كاربران رو به رو شدن با محدوديت هاي شامل ارسال نظر و كامنت و لايك كردن زير پست هاي افراد مي باشد . با توجه به استقبال بسيار زياد كه اينستاگرام پيدا كرده و تعداد زيادي در آن فعاليت مي نمايند بازار خوبي براي spammer  ها و تبليغ كنندگان بوجود آمده و فعاليت اين افراد باعث مسايلي در اين شبكه بوجود آورده كه مسئولين اينستاگرام براي حل اين مشكل در تلاش هستند . براي جلوگيري از فعاليت اسپمبر ها اينستاگرام الگوريتم هاي جديدي را بوجود مي آورد كه سعي در شناسايي و حذف چنين افراد و اكانت هايي را از شبكه هاي اجتماعي دارند و اين الگوريتم كاربران را كه فعاليت غير طبيعي دارند شناسايي مي كند و بر آنها محدوديت ها و موانعي را بوجود مي آورد .

چه فعاليت هايي غير مجاز شمرده مي شوند ؟

در ابتدا بايد اين سوال جواب داده شود كه اسپمر ها و يا ربات ها چگونه فعاليت دارند . معمولا فعاليت آنها به اين ترتيب است كه اكانت مي شازند و چند پست را ارسال مي نمايند ( البته اكثر آنها اين كار را انجام نمي دهند ) و سپس شروع به فالو كردن افراد مي كنند و براي سايت هاي آنها كامنت مي گذارند كه اكثر اين كمنت ها به دليل تبليغاتي بودن با يك مشخصات خاص و تعداد زيادي از صفحه ارسال مي نمايند .

كاري كه ما انجام مي دهيم اين است كه مانند اين ربات ها و اسپمر ها عمل نكنيم . در پاراگراف بالا به اين گونه رفتار اشاره نموديم . به عنوان مثال نبايد تعداد كامنت هاي شبيه به هم را در زمان محدودي ارسال كنيم . يا تعداد زيادي از افراد را فالو نماييم بايد خود را يك كاربر عادي نشان دهيم .

چه ترفند هايي براي چنين محدوديت هايي وجود دارد ؟

  • اگر تازه وارد اين شبكه شديد شروع بع فالو كردن و ارسال نظر و لايك كردن به صورت پشت سر هم و غيرطبيعي نكنيد مثل شبكه اسپمر ها و ربات ها رفتار نكنيد و بعد از ثبت نام در اين شبكه عكس ها و مزالب خود را پست نماييد و در فالو كردن عجله نكنيد . فرض مثال ده عكس پست كنيد نه پشت سرهم و مثلا هرروز حداقل 3 پست و روند را تا چند روز ادامه دهيد پس از چند روز اين كار را ادامه دهيد و سپس شروع به فالو كردن و كامنت گذاري كنيد البته به تعداد عادي .
  • پروفايل خود را كامل نماييد و اسپمرها معمولا به پروفايل خود اهميتي نمي دهند براي پروفايلتان عكس مناسب بگذاريد و قسمت هاي آن را كامل كنيد يك بيوگرافي مختصري بگذاريد .
  • روند ارسال پست ها را قطع ننماييد سعي كنيد به طور مداوم پست ارسال نماييد .
  • سايت لايك ميكر به شما پيشنهاد ميكند از مقاله خريد لايك استفاده نماييد .

برچسب: اينستاگرام، فالوور، لايك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۰۰:۱۰ توسط:لايك ميكر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :