افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام .

افزايش فالوور تضميني در اينستاگرام

تاريخچه اينستاگرام

تاريخچه اينستاگرام : در ماه مارس سال 2010 در سان فرانسيسكو كوين سيتروم و ميشل برزيل بر روي اچ تي ام ال 4 كار مي كردند تا اينكه ايده اي به ذهنشان رسيد . آدمها نيازمند برقراري ارتباط بايكديگر هستند و همين امركار براي شبكه هاي اجتماعي را افزايش مي دهد .

ايده آنها برقراري ارتباط آدمها با عكس بود و نام اين ايده را اينستاگرام گذاشتند اما اتفاق بزرگ زماني رخ داد كه اينستاگرام بوسيله فيسبوك به مبلغ يك ميليارد دلار خريداري شد . ارزش براي سايت ايجاد كرد . در اين شبكه اجتماعي عكسي از زندگي روزمره و ياهر واقعه اي كه دوست دارند عكس مي گيرند و با كساني كه دوست دارند به اشتراك مي گذارند . در همان سال هاي آغازين اين نرم افزار در ليست 25 برنامه برتر پلتفرم آي او اس قرار گرفته است تا اينكه در عرض دو ماه به يك ميليون كاربر رسيد .

درسال 2012 براي اندرويد نيز منتشر شد و در كمنر از يك روز يك ميليون بار دانلود شد و همان هفته هاي اول ارزش سهام اين اپلي كيشن در بورس به ميليون ها دلار رسيد .

كاربرد اينستاگرام :

اين برنامه مي تواند افكت هاي تصويري را در عكسها ايجاد نمايد و جلوه هاي جالبي ايجاد كند  و با كاربران مختلف به اشتراك بگذارد و حتي هرروز مي توانيد عكس هاي بسيار زيادي را كه ديگران به اشتراك گذاشته اند با افكت هاي جالب ببينيد و فالوكنيد و نظر بدهيد و بپسنديد و تمام اين كارها روي موبايل انجام مي شود .

به تازگي افزونه ي مخصوص وردپرس ايجاد شده است كه كاربران مي توانند گالري از عكسهاي خود در اينستاگرام خود در سايت و وبلاگ به راحتي به اشتراك بگذارند .

آپلود عكس : يكي ديگر از قابليت هاي خوب ارسال عكس برروي توييتر ، فيسبوك ، فليكر ، تامبلر ، فوراكلوئر مي توان همزمان ارسال كرد .

جستجو در اينستاگرام :

در اينستاگرام جستجو بر اساس كلمات كليدي يا همان برچسب ها صورت مي گيرد . بايد برچسبي وجود داشته باشد تا شما بتوانيد تصاوير مورد نظر را پيدا نماييد و آن ها را فالو ، لايك و يا كامنت بگذاريد 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۸:۱۰ توسط:لايك ميكر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :